Odstąpienie od umowy i wymiana

 

 

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

1. Prawo odstąpienia od Umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej Umowy w terminie 14 dni pod podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy/w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy muszą Państwo poinformować nas na adres: OXXO Piotr Łubiarz, ul. Bajana 10, 01-904 Warszawa lub biuro@stylowazastawa.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z
wzoru formularza odstąpienia od Umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od Umowy lub jakiekolwiek inne oświadczenie drogą elektroniczną lub na naszej stronie internetowej. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin odstąpienia od Umowy, wystarczy, by wysłali Państwo informacją dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.

2. Skutki odstąpienia od Umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej Umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczania innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej Umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać rzecz nam, niezwłocznie a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej Umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem 14 dni.
Będą musieli Państwo ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


WYMIANA

Mają Państwo możliwość wymiany zakupionego towaru w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania, pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych, czystych, w "idealnym" stanie, razem z oryginalnym pudełkiem, ewentualnym ometkowaniem i dowodem sprzedaży (oznaczyć go informacją WYMIANA) oraz dołączyć kartkę z informacją zawierającą dane zamawiającego oraz numer zamówienia. Towar należy odesłać na adres:
 
OXXO

Ul.Bajana 10

01-904 Warszawa

 
Aby Państwa wymiana przebiegła szybko należy skontaktować się z naszym działem zamówień. Przyspieszy to czas realizacji. Koszty wysyłki nowego produktu do klienta to 19 zł jeśli płatność zostanie uiszczona przelewem na konto bankowe. W przeciwnym razie wymieniony towar będzie wysłany za pobraniem, koszty przesyłki w tym przypadku będą wyższe - 24 zł.
 
W przypadku gdy towar zamawiany na wymianę jest droższy od towaru zwracango, ZepterSklep.pl, poinformuje klienta o wysokości koniecznej dopłaty. W przypadku zamówienia towaru tańszego niż zwracany, w momencie otrzymania przesyłki zwrotnej przelejemy Państwu różnicę ceny zakupu wymienianego towaru.
 
 
Wymiana zostanie zrealizowana dopiero po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.
 
Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki.
Zwrotom i wymianom nie podlegają produkty przecenione i w promocji.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas na nasz koszt lub za pobraniem.
 
Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia pokrywa ZepterSklep.pl

 

 
   

 

Jeśli chcesz być informowany o nowościach, promocjach i ofertach specjalnych

Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości z informacjami handlowymi o wyprzedażach, promocjach oraz innych akcjach specjalnych sklepu ZepterSklep.pl na podany przeze mnie adres e-mail.

Czym są „ciasteczka”?

"Cookies" (Ciasteczka) to małe pliki tekstowe, wysyłane przez odwiedzane strony internetowe i pobierane na urządzenia końcowe przeznaczone do korzystania z internetu. Informacje zawarte w tych plikach pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie przez stronę, która je utworzyła. Tym samym strona internetowa nie może mieć dostępu do innych plików znajdujących się na komputerze użytkownika. Cookies zawierają jedynie bardzo krótkie informacje tekstowe, nie mogąc tym samym być programami komputerowymi (w tym np. wirusami). Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Co ważne, cookies nie mogą gromadzić żadnych danych użytkowników, jeśli dane te nie zostaną wpisane przez stronę internetową.

W jakim celu nasza strona korzysta z plików cookie?

Pliki "cookie" używane na naszej stronie internetowej umożliwiają odpowiednią personalizację wyświetlanych informacji i prezentowanie treści dostosowanych do potrzeb użytkownika, a także mierzenie interakcji użytkowników. Stosujemy Ciasteczka w celu dostosowywania i poprawiania sposobu działania witryny, a także do mierzenia skuteczności przeprowadzanych akcji w serwisie. Ciasteczka pozwalają dodatkowo badać upodobania użytkowników i tym samym podnosić jakość świadczonych usług. Zbiorcze podsumowania danych w postaci anonimowych, zagregowanych statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.

Jak kontrolować „ciasteczka”?

Czynności związane z przechowywaniem i wysyłaniem ciasteczek są obsługiwane przez przeglądarki internetowe i są niewidoczne dla użytkownika końcowego. Obecnie wszystkie przeglądarki internetowe pozwalają na kontrolę cookies, co oznacza możliwość ich usuwania oraz określania, które strony mają uprawnienia do korzystania z nich na urządzeniu końcowym przeznaczonym do korzystania z internetu. Wyłączenie obsługi cookies w przeglądarce może zmniejszyć wygodę korzystania z serwisów oraz wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej. Większość używanych przeglądarek domyślnie akceptuje Ciasteczka.

Szanowny Kliencie!

Tylko u nas masz 100% pewności, że kupisz produkt oryginalny, bezpieczny, wolny od wad fizycznych i prawnych.

Nasz Autoryzowany Salon, jako oficjalny przedstawiciel firmy Zepter International Poland, obsługiwany jest przez kompetentnych Doradców Handlowych.

Służymy Państwu radą i wsparciem, na każdym etapie procesu zakupowego produktów firmy ZEPTER.

Rekomendujemy zakup produktów tylko u Autoryzowanych Przedstawicieli firmy ZEPTER.

NIE RYZYKUJ! KUPUJ TYLKO W SPRAWDZONYM ŹRÓDLE!
KUPUJ TYLKO NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ!

Dowiedz się jak rozpoznać oryginalne produkty Zepter